dinsdag 25 december 2007

Allah ho gaybar! Mohammed = gay

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1106571.html#comments

PRIO 1 voor de brandweer in Den Haag. Want er zou wel weer eens een museum in de fik kunnen gaan. Het Haagse Gemeentemuseum, om precies te zijn. Daar wordt vanaf december een tentoonstelling gehouden die een een felle aanklacht moet worden tegen de islamitische kijk op homoseksualiteit. Zoals u wellicht weet moeten onder de sharia alle homoos headfirst van flatgebouwen afgeworpen worden. En de NederIraanse kunstenares Sooreh Hera komt met zwaarbeledigende filmpjes en fotoos. Gewoon, omdat ze een daad wil stellen. Zo zijn Mohammed (top) en Ali (bottom) te zien als geyle gays met maskers. Een doodzonde, volgens baardmannen. Het begeleidende kunstfilmpje Allah ho Gaybar (swt) mag er ook zijn, voor de liefhebbers van piemelseks. Het is nog maar de vraag of de tentoonstelling überhaupt doorgaat. Museumdirecteur Van Krimpen is al aan het terugkrabbelen.

Fleischbaum | 30-11-07 | 10:00 | Link | Comments (175)





ReactiesNiets te vrezen, moslims zijn doorgaans vredelievend en tolerant...

ExtremeExtremist 30-11-07 @ 10:07

Ow en ze houden van knuffelberen

ExtremeExtremist 30-11-07 @ 10:07

En komt die lekkere homo-knuffelbeer Mohammed ook?

Gotthard 30-11-07 @ 10:09

En terecht de moslims zijn vredelievend....
Behalve de uitwassen, die Europa overspoelen.

in de regenjas 30-11-07 @ 10:10

Dit soort filmpjes, maakt een weekend weer om naar uit te kijken..... Hier zal toch wel weer commotie om komen..

garlicha 30-11-07 @ 10:12

Gisteren zei hij nog niet te gaan krimpen voor dreiging en geweld.

fuckje 30-11-07 @ 10:13

-edit: jij bent écht grappig-

X-Force 30-11-07 @ 10:14

Nu word het gras veur de voeten van GW weggemaaid.

kneuterzak 30-11-07 @ 10:15

hij gaf geef krimp

uchman 30-11-07 @ 10:16

*vrij naar Roodkapje*
Kriebel krabbel knuisje... wie zit er aan mijn Kruisje?

kalknagel 30-11-07 @ 10:16

Knuffelbeertje Mohammed brengt zijn geyle neuqvriendje paddington mee naar de opening van de tentoonstelling. Zijn relatie met beertje colargol is een maand gelden op de klippen gelopen.

sterrenonder hetijs 30-11-07 @ 10:16

schaamteloze laster naar de profeet, iedereen weet dat hij het met 15 jarige meisjes deed...

Fimbulvetr 30-11-07 @ 10:16

ah...
islam is peace and tolerance...geen zorgen dus jongens.

Lebowski Achiever 30-11-07 @ 10:17

kalknagel 30-11-07 @ 10:16
Je bedoelt Hans en Grietje?


Fimbulvetr 30-11-07 @ 10:19

@Fimbulvetr 30-11-07 10:16
Dat kan er als begeleidend gedigt naast gehangen worden.

Dorian Gray 30-11-07 @ 10:20

mmm

de Bruinrijder 30-11-07 @ 10:21

Van mij mogen sharia mongolen head first de vulkaan in.
Fundamentele Christenen idem dito.

Laat me met rust met je hersenspinsels. Te schijterig om je eigen leven richting te geven.

Olianus 30-11-07 @ 10:22

nodig noch verstandig vind ik

Multikuli 30-11-07 @ 10:22

Politie-agent tegen demonstrant Mohammed:
Ho, Mo!

Patrick Bateman 30-11-07 @ 10:22

daar komen de bedreigingen, rellen en gepantserde flat weer aan...Misschien kan ze bij Jami intrekken?

prestodegekste 30-11-07 @ 10:23

Pfff, van mij mogen sharia aanhangers en fundamentele gristenen head first dee vulkaan in. Laat me me rust met je hersenspinsels.

Te schijterig en onwetend om je eigen leven richting te geven.


Olianus 30-11-07 @ 10:23

Sorry 2x.

Olianus 30-11-07 @ 10:23

Het wordt wat saai allemaal.


- Iemand doet iets wat moslims niet leuk vinden
- Moslims boos, dingen kapot, mensen gedood
- De rest geschokt, er wordt opgeroepen tot kalmte
- Relatieve rust

Repeat until fade

John McClane 30-11-07 @ 10:24

Het wordt wat saai allemaal.


- Iemand doet iets wat moslims niet leuk vinden
- Moslims boos, dingen kapot, mensen gedood
- De rest geschokt, er wordt opgeroepen tot kalmte
- Relatieve rust


Repeat until fade

John McClane 30-11-07 @ 10:25

@ John MacClane: Hahahaha, hebben we niet nog een brug of een refrein voor de fade out?

Olianus 30-11-07 @ 10:27

Grappig......

Geert zijn film is gisteren in Netwerk onder de toon van hitler muziek vergeleken met de wederopstanding van Der Fuhrer

En hier hoor je niets van.....

Hoezo linkse media?

Krijtstreep 30-11-07 @ 10:28

Job knipt het lintje door ?

slim blontje 30-11-07 @ 10:29

En Moslim medemens.
Begint het al te wennen...

da wizard 30-11-07 @ 10:29

sting like a bee

LibertasSimplex 30-11-07 @ 10:29

Door laten gaan directeur Lafbek. "Een volk dat buigt voor tirannie, zal meer dan lijf en goed verliezen".

wilmeister 30-11-07 @ 10:29

@ John McClane 30-11-07 @ 10:25

Jij valt ook in herhaling, maar zoiets mag ook twee keer gezegd worden.


ijsklont 30-11-07 @ 10:30

Krijtstreep 30-11-07 @ 10:28

En dan die commentaren! Het was gewoon een sneue vertoning.

azijnseikerT 30-11-07 @ 10:30

Cassius (top), Clay (bottom)

LibertasSimplex 30-11-07 @ 10:31

Goh, Mohammed hield dus van Piemolsex?

Boris Poepnagel 30-11-07 @ 10:32

hmm, in tweestrijd tussen:
onnodig kwetsend maar ik zal tot het eind van de wereld vechten voor je recht om dit soort dingen te maken
en
kunnen die nichten hun sexualiteit eens lekker achter hun eigen voordeur gaan beleven? (Dat doen onze politici immers ook...)

skerchi 30-11-07 @ 10:33

@ X-Force 30-11-07 @ 10:14
volgens mij omdat er iets fout gaat bij het blonderen

Babeuf 30-11-07 @ 10:33

Fimbulvetr 30-11-07 @ 10:19
De werking van de cafeïne was duidelijk nog niet op gang
Dank voor correctie, blij dat er nog een zijn sprookjes kent

kalknagel 30-11-07 @ 10:33

Of het nou nodig of verstandig is of niet, feit is dat we door die cartoonrellen langzaam maar zeker verder buigen voor druk uit Islamitische landen en daarvoor onze eigen normen en waarden aan de kant zetten. In Nederland mogen dit soort exposities gewoon gehouden worden, in onze Westerse samenleving is sprake van artistieke vrijheid. Terwijl de Islam een minderheid in ons 'tolerante' land vormt, krijgen wij wel al hun geloofregeltjes naar binnen gedrukt, waarom kan dat ook niet andersom? Het moet wel van twee kanten komen vind ik. En als die zandhappers in de woestijn het niet bevalt, kijken ze maar niet of lopen ze maar naar de pedohel. We zijn hier in ons EIGEN land.

The Green*Machine 30-11-07 @ 10:33

Wat kan een moslim in Allahsnaam verdragen?
"Zijn er grenzen aan het grensverleggen?" vraagt Henk van Os
www.avromuseumtv.nl...

Mark d'Aviano 30-11-07 @ 10:34

De finnen hebben de heaumeausexualiteit uitgevonden. Dat weet toch iedereen? Daarom ageren ze er nu zo tegen... Bezoek eens een finnenbar...

BarneyBoner 30-11-07 @ 10:35

En bekijk die pica eens... Zo'n pijpbek zie je niet zo vaak...

BarneyBoner 30-11-07 @ 10:36

Ik zeg: Foei!! 40 zweepslagen in mijn SM kelder voor die kunstenares.

Lekker Belangrijk© 30-11-07 @ 10:36

@kalknagel 30-11-07 @ 10:33
Ik ben gek op sprookjes, De bijbel, Koran, gebroeders Grimm, allemaal reuze vermakelijk op een regenachtige zondagmiddag met een goed glas wijn.

Fimbulvetr 30-11-07 @ 10:36

Gisteren bij Pauw en Witteman: Funda en een of andere turk van de gemeente Rotterdam, die beweerden, dat er te veel Polen naar Nederland kwamen! Moehahahahaahaha........
*Gaat weer verder met zijn potje janken*

ajaan dun uurste 30-11-07 @ 10:36

Als Wilders nou een echte vent was dan had hij zich aangemeld voor de hoofdrol.

Biff Eagleburger 30-11-07 @ 10:36

Laten we de dialoog aangaan. Kopje thee doet wonderen.

Henry 30-11-07 @ 10:37

Statistische feit: Heaumeauseks komt nergens zo veel voor als onder muzelmannen.

Dr. Faustus 30-11-07 @ 10:37

De profeet met een piemol in z'n bek? Gaat niemand wat aan, is privé.

Babeuf 30-11-07 @ 10:38

Er is
maar
1 God
en
dat is
God zelf

rokershoest 30-11-07 @ 10:39

Ik zou met name de Victory Boogie Woogie maar even tijdelijk in de rijkskunstbunker opslaan. Niet dat die zo mooi is maar duur was hij des te meer. Toch zonde van de investering. Verder is het Gemeentemuseum een baksteen job dus echt heel erg fikken zal het wel niet. Maar vandaan blijf ik er voorlopig wel even. Normaal gesproken kom ik er wel een paar keer per jaar, arty-farty alsik soms ben.

Bigi Bana Boy 30-11-07 @ 10:39

An sich, kan ik de Koran en Moslim cultuur waarderen. Echter bepaalde uitwassen van een geloof kunnen dusdanig kinderachtig of achterlijk zijn, dat onderwerping aan modernisering een terecht proces is. Als voorbeeld; in Sudan kreeg dus die schooljuf 15 dagen cel, omdat een speelgoedbeer in de klas de naam Mohammed kreeg... Als je zo kleinzerig bent of zo snel op je teentjes bent getrapt, ben je gewoon een mongool, een religieuze mongool.
-
Desalniettemin, de Islam is een serieuze cultuur, dat merk je aan de toon vd Koran. Dus ik me voorstellen dat een sexuele afwijking, mannen die elkaar in de poepert willen stampen, met argusogen wordt bekeken in het traditionele en op familiewaarden gebaseerde Islam...
-
Wat F.W. Nietzsche destijds betekende voor het Christendom, moeten! en zullen lieden zoals Hirschi Ali betekenen voor de Islam. Kort samengevat, was de kritiek van Nietzsche over het Christendom een einde aan lafhartigheid, hypocrisie, 'lichaamsverachting' en als het ware 'a slap back to reality'. Enfin, het is voor mij erg moeilijk om de vele passages hierover uit Nietzsche's werk te destilleren, maar hoedanook; het is overigens een misvatting te denken dat Nietzsche (absoluut) tegen het Christendom of Christus was. Sterker nog, Jezus was voor Nietzsche het eerste, toonbare exemplaar vd 'Ubermensch' .... hoewel hij wenste dat Jezus 'langer in de woestijn was gebleven'. Om deze verzuchting te begrijpen moet de lezer weten dat Nietzsche, als psycholoog, de ziel ontlede in 3 fases: kameel, leeuw en kind.
-
Als kameel draagt men als het ware de lasten van de bestaande opvattingen binnen een cultuur. Als leeuw bevecht men waar men op tegen is. Om vervolgens vrij, als een kind, zelf te kunnen scheppen.
-
Wanneer ik hierbij indirect Jezus met een kameel vergelijk, zie ik trouwens gaarne 15 dagen cel tegemoet, omdat ik wel de nodige rust kan gebruiken in een luxe ontspanningsoord, met lekker veel tv kijk en tafeltennis spelen .... maar dat geheel terzijde.
-
-
Van een Katholieke priester heb ik eens vernomen dat de profeet Mohammed een cultuur en religie schepte gebaseerd op het krijgersschap. Als ik dat naast Nietzscheaanse filosofie leg, was profeet Mohammed meer een leeuw dan een kameel zoals Jezus wellicht.
-
Hoe je het ook went of keert uiteindelijk zijn en worden we allemaal KINDERACHTIG.

stan81 30-11-07 @ 10:40

The Green*Machine 30-11-07 @ 10:33
Natuurlijk zijn we hier in ons eigen land: en dat vinden moslims ook hoor. Ella Vogelaar loopt wel te miauwen dat ze zich hier niet thuis voelen, maar dat is een sprookje. Ze voelen zich thuis genoeg om hun achterlijke beperkingen met geweld & bedreigingen door te willen voeren, dus dat is al de zoveelste redenering van Vogelaars die als een kudt op een deksel slaat.
Het is natuurlijk wel een spagaat. Vogelaars wil dat ze zich thuisvoelen maar dan wel naar onze maatstaven (althans, ik hoop dat ze niet helemaal hersendood is). Moslims intrepreteren zulks heel anders. En omdat zij een geschiedenis van duizenden jaren hebben die bewijst dat zij niet van veranderingen houden, interpreteren zij Vogelaars teksten als boterbriefje om het hier net zo achterlijk te maken als thuis terwijl hun onderhoud wordt gefinancierd door de werkende Nederlanders. In dat laatste willen ze zich qua verandering nog wel schikken.


Shalome 30-11-07 @ 10:41

An sich, kan ik de Koran en Moslim cultuur waarderen. Echter bepaalde uitwassen van een geloof kunnen dusdanig kinderachtig of achterlijk zijn, dat onderwerping aan modernisering een terecht proces is. Als voorbeeld; in Sudan kreeg dus die schooljuf 15 dagen cel, omdat een speelgoedbeer in de klas de naam Mohammed kreeg... Als je zo kleinzerig bent of zo snel op je teentjes bent getrapt, ben je gewoon een mongool, een religieuze mongool.
-
Desalniettemin, de Islam is een serieuze cultuur, dat merk je aan de toon vd Koran. Dus ik me voorstellen dat een sexuele afwijking, mannen die elkaar in de poepert willen stampen, met argusogen wordt bekeken in het traditionele en op familiewaarden gebaseerde Islam...
-
Wat F.W. Nietzsche destijds betekende voor het Christendom, moeten! en zullen lieden zoals Hirschi Ali betekenen voor de Islam. Kort samengevat, was de kritiek van Nietzsche over het Christendom een einde aan lafhartigheid, hypocrisie, 'lichaamsverachting' en als het ware 'a slap back to reality'. Enfin, het is voor mij erg moeilijk om de vele passages hierover uit Nietzsche's werk te destilleren, maar hoedanook; het is overigens een misvatting te denken dat Nietzsche (absoluut) tegen het Christendom of Christus was. Sterker nog, Jezus was voor Nietzsche het eerste, toonbare exemplaar vd 'Ubermensch' .... hoewel hij wenste dat Jezus 'langer in de woestijn was gebleven'. Om deze verzuchting te begrijpen moet de lezer weten dat Nietzsche, als psycholoog, de ziel ontlede in 3 fases: kameel, leeuw en kind.
-
Als kameel draagt men als het ware de lasten van de bestaande opvattingen binnen een cultuur. Als leeuw bevecht men waar men op tegen is. Om vervolgens vrij, als een kind, zelf te kunnen scheppen.
-
Wanneer ik hierbij indirect Jezus met een kameel vergelijk, zie ik trouwens gaarne 15 dagen cel tegemoet, omdat ik wel de nodige rust kan gebruiken in een luxe ontspanningsoord, met lekker veel tv kijk en tafeltennis spelen .... maar dat geheel terzijde.
-
-
Van een Katholieke priester heb ik eens vernomen dat de profeet Mohammed een cultuur en religie schepte gebaseerd op het krijgersschap. Als ik dat naast Nietzscheaanse filosofie leg, was profeet Mohammed meer een leeuw dan een kameel zoals Jezus wellicht.
-
Hoe je het ook went of keert uiteindelijk zijn en worden we allemaal KINDERACHTIG.

stan81 30-11-07 @ 10:41

Uitspraak van Pim Fortuyn:
"Nog nooit zoveel sex gehad als in Marokko"

Agent327 30-11-07 @ 10:41

ajaan dun uurste 30-11-07 @ 10:36

Maar de Turkse wethouder moest eerlijk bekennen dat Polen wel hard willen werken.

rokershoest 30-11-07 @ 10:42

Propaganda maken en mensen zomaar ronduit uitlokken = kunst ? Wat een bullshit. Kunst als deze heeft niks meer met kunst te maken. Het is meeliften op sensatie om proberen een slaatje te slaan en op een smerige manier nog meer olie op een vuur te gooien waar het totaal niet nodig is.

Buutendieker 30-11-07 @ 10:42

sorry, dubbel post, bericht zag ik niet geplaatst, dus ik deed het opnieuw ..... de eeuwige wederkeer van hetzelfde ;-)

stan81 30-11-07 @ 10:42

@Bigi Bana Boy
Het is idd wel een mooi museum.

in de regenjas 30-11-07 @ 10:42

ben eigenlijk meer geïnteresseerd in wat Aisha en Shamilah met elkaar doen

borderlijntje 30-11-07 @ 10:44

in de regenjas 30-11-07 @ 10:42
Zeker, mooie vaste collectie en pas gerestaureerd.
Handig is in dit kader overigens wel dat er direkt voor de deur een grote vijver vol bluswater ligt. Dit integenstelling to het Armando museum.

Bigi Bana Boy 30-11-07 @ 10:45

stan81 30-11-07 @ 10:41
Mohamed heeft niets geschapen; hij was een analfabeet. Wat op schrift is gesteld is later door allerlei mannetjes in elkaar gefabriekt die geheel hun eigen agenda hadden. Stempel 'woord van God' erop en voilá, het handvest voor de intolerantie was klaar. Dat de koran zoveel aftrek vindt is puur en alleen omdat de woestijnvolkeren zich daar wel in konden vinden. Als het een vreedzaam gebeuren was geweest daar in die woestijn, had die bij mekaar gegraaide oorlogstaal nooit zo'n stevige poot aan de grond gekregen.

Shalome 30-11-07 @ 10:45

MOSLIMS! LEES & LEER:
Doe niets. Negeer dit. Zeg in de media hooguit dat je dit erg kwetsend vind maar dat mensen vrijheid van meningsuiting hebben.
Je zal de vijanden van de Islam in dit land alle wind uit de zeilen nemen.
Wees eens slim en probeer eens een andere taktiek als dreigen met geweld.

GodHandKiller 30-11-07 @ 10:47

@ GodHandKiller 30-11-07 @ 10:47

Job, ben jij dat?


Henry 30-11-07 @ 10:52

@ Krijtstreep 30-11-07 @ 10:28


GW filmpje duurt maar 10 minuten (Submission 11 min.).
Als het maar accuraat en 'decent' *kuch* wordt gedaan.
Het racaille krijst en schuimbekt bij voorbaat, uit angst de sjitlammonsters te krenken, terwijl het jihaddi- en islamistentuig vrij spel heeft letterlijk en figuurlijk zijn monsterlijke plofkip- en koppensnellerspraktijken op youtube te plempen.

.

Zum kotzen, die polletiek correcte kudtmeuk op de buis, bij voorbaat al dansend op de persoon die ze oh zo graag voorgoed willen zien verdwijnen. Ik veracht jullie vanuit het diepst van m'n hart en ziel.
GW, maak er wat moois van!

.

Wat betreft die Van Krimpen: dude, maak eens een statement en trek je angstkeutel in, lutser.


wopper 30-11-07 @ 10:53

RAMINDAN
.
tijdens
ramindan
loopt
mohammed
in
jurk
en
llcht
voorover
gebogen


Mr. Hu 30-11-07 @ 10:55

Ik denk dat deze provocatieve actie dient te zwichten onder de dreiging van de Islam.

Zo jammer! 30-11-07 @ 10:56

Voor behoud van het gebouw en besparing van kosten, zou ik zeggen, doe deze keer maar gewoon eens niet. Of zou de verzekering zulke tentoonstellingen sowieso al niet dekken?

puntkomma?! 30-11-07 @ 10:56

Op alles en iedereen mag men kritiek hebben , behalve op moslims.
Deze "superieure" mensen voelen zich ver verheven boven de ongelovige.
Dus het wordt weer dreigen met veel geweld.



Bijstandtrekker 30-11-07 @ 10:57

Kutfilmpje, heeft ze hier een kunstopleiding voor nodig? Iedereen kan wat foto's aan elkaar plakken in Windows Movie Maker om er vervolgens een deuntje achter te zetten. Onnodig provoceren ook, vrijheid van meningsuiting = goed, maar niet ten koste van onschuldige burgers die straks omkomen bij een bomaanslag. Terwijl mevrouwtje de kunstenares straks veilig in de media beroemd wordt terwijl haar bewakertjes naast haar staan op onze kosten.

lvet 30-11-07 @ 10:58

Mannen die problemen maken van homofilie hebben vaker dan "tolerante" mannen zelf homoseksuele gevoelens. Zo zijn bijvoorbeeld veel potenrammers zelf homoseksueel, maar is hun woede daarover sterker dan de neiging om toe te geven aan die gevoelens.
Trouwens: soms kom ik wel eens langs zo'n Turks of Marokkaans koffiehuis gefietst. Je weet wel, waar al die mannen hele avonden bij elkaar zitten zonder hun vrouwen. Geen vrouw moet het wagen om daar binnen te treden. Blijkbaar vinden ze dat prettig?

AdolfJoling 30-11-07 @ 10:59

Wacht maar tot de baardmannen er achter komen dat de profeet eigenlijk een lesbische vrouw was.

Anjin Mohammed 30-11-07 @ 11:00

in de goot
een dampende drol
Mohammed


chameau 30-11-07 @ 11:02

*liters rooibos zet*

His Goofness 30-11-07 @ 11:02

Krijtstreep 30-11-07 @ 10:28
heb je dat fragment van Netwerk, anders moet ik even straks gaan zoeken. IK word er bijna geweldadig van, deze manier van stigmatiseren en het manipuleren van de publieke massa.

Het_leuke_zuiden 30-11-07 @ 11:04

Bijstandtrekker 30-11-07 @ 10:57
Het probleem is gelegen in hun karakter. Dingen veranderen of aanpassen betekent dat je voorheen de plank hebt misgeslagen: dat simpele feitje toegeven kunnen ze niet aan, omdat het tegen hun eergevoel ingaat. Tegen zelfkritiek en fouten durven toegeven zijn ze simpelweg niet opgewassen. Gewoon steil doorrammen ook al loopt alles in het honderd, is hun stijl. Ken je die fameuze oneliner uit Blackadder? "If all else fails, a pigheaded refusal to face the facts will see us through!" Daar konden wij erg om lachen; nu zijn moslims net zo pigheaded bezig en moet dat plots met 'respect' worden behandeld. Lukt me maar niet; gek he?

Shalome 30-11-07 @ 11:06

Schitterend staaltje van counter- jihad. De strijd om de publieke ruimte wordt dan toch aangegaan door enkele dapperen. Hulde voor de moed en de visie van deze dame. En..... wéér is het een vluchteling uit perzië die de strijd aangaat. Puike éche Nederlanders, heel wat beter dat die angstige dhimmies in de TK en van de oude media.

Overigens, niet geheel off topic: gisteren is het masker van pauw en Pauw gevallen. Toen Martin Ros het uitstekende standaardwerk inzake islamisering "Eurabië" van Bat Ye'Or wilde bespreken werd hem heel snel de mond gesnoerd. Hij kreeg niet eens de kans titel en auteur duidelijk te noemen en het boek toe te lichten. Hulde voor Martin Ros, dat hij opstaat en de islamisering wil benoemen en duiden. Maar dat mondsnoeren. Bizar....Meer aansporing om dat boek heel snel te kopen en te lezen lijkt me nauwelijks nodig. Laat U niet foppen door de "Eurabië" ontkenners. Hans Jansen was bij betreffende conferentie.

bottehond 30-11-07 @ 11:07

Huh?

bottehond 30-11-07 @ 11:08

@het_leuke_zuiden,
Probeer even bij: uitzending gemist. Ik heb het tenekrommend aangezien, die Oplaat, of hoe heet ie, zat in de Kamer, was een maatje van Wilders, fakkelde Geert 100% af gisteren, de lafbek!

fuckje 30-11-07 @ 11:09

Electric Six roeleert!

Fury 30-11-07 @ 11:09

Zolang dat filmpje niet wordt voorzien van Deense ondertitels, hebben ze daar in 070 weinig van cartoon-haters te vrezen.

plastieke-paddy 30-11-07 @ 11:10

bottehond 30-11-07 @ 11:07
Het schijnt dat Martin Ros ook door zijn werkgever de Tros is kaltgestelt.
Maar of dat daar iets te maken mee heeft ?

Bigi Bana Boy 30-11-07 @ 11:11

Het zal wel op last van 'onze' overheid niet door mogen gaan, die zwichten namelijk voor iedere dreiging van geweld van moslimzijde.

_
We zullen wel weer zien hoe geweldadig ze weer het daglicht betreden met hun ontzettende kleauterreligie.

Herr Oberst 30-11-07 @ 11:11

@ bottehond 30-11-07 @ 11:07


Unf*ckin'blievable, een boek dat juist elke dhimmie zou moeten lezen komt nergens aan de bak.


Vreemd, botte, dat jij die 2 lutsers niet eerder hebt doorzien.

wopper 30-11-07 @ 11:12

Zet vast een keteltje water op het vuur, voor de thee.

Sodommer 30-11-07 @ 11:16

bottehond 30-11-07 @ 11:07
Weet je wat ik niet begrijp van zulke stellingen? Regeringen wisselen vaak genoeg. Insiders worden outsiders en slaan aan het kwekken, is een feit. Is er nou nooit een regeringslid te vinden dat hierover stevig uit de school klapt zodra hij/zij niet meer in het pluche zit? Als de feiten zo stuitend veelomvattend zijn, moeten er redelijk wat mensen op de hoogte zijn van zulke praktijken. En ergens gaat er altijd wel een praten, no?

Shalome 30-11-07 @ 11:16

AdolfJoling 30-11-07 @ 10:59
En mannen die problemen hebben met pedofelie ook dan?

Zo jammer! 30-11-07 @ 11:17

bottehond 30-11-07 @ 11:07

Die Witteman was er als de kippen bij! Walgelijk gewoon. P had volgens mij niet echt het idee waarom het draaide. En Ros in al zijn onschuld....wilde gewoon een goed boek bespreken....

azijnseikerT 30-11-07 @ 11:18

Zo jammer! 30-11-07 @ 11:17

Ik zou het niet weten. Maar aangezien 98%(?) van de mannen het geil vindt als een vrouw een kale pruim heeft, zou het me niet verbazen.

AdolfJoling 30-11-07 @ 11:23

Het is een sport geworden om moslims te beledigen om reacties uit te lokken. Ga toch wat nuttigs doen voor de samenleving :-/

putty 30-11-07 @ 11:26

Je zou het boek 'Eurabië', de foto's en filmpjes van Sooreh Hera, de foto's/afbeeldingen van Zombie over mo-de-pro enz. door de strot van Doekle Terpstra willen rammen.
Huiveringwekkend eenzijdige benadering + nog verdergaande demonisering van GW van deze mongeaul:

.

’Nee’ tegen kwade boodschap Wilders (opinie)
Doekle Terpstra, voorzitter van de HBO-raad en CDA-lid

.

www.trouw.nl...

wopper 30-11-07 @ 11:28

Eurabie

Bat Ye'or

de geheime banden tussen Europa en de Arabische wereld

Paperback | 391 Pagina's | Uitgeverij Meulenhoff
ISBN10: 9029079894 | ISBN13: 9789029079891

Beschrijving:

Bat Ye'or beschrijft de transformatie van Europa in 'Eurabië', een cultureel en politiek aanhangsel van de Arabische wereld. Eurabië is antiwesters, anti-Amerikaans en antisemitisch. De nauwe banden tussen Europa en de moslimlanden blijken uit de Euro-Arabische Dialoog (ead).


hoelahoep 30-11-07 @ 11:29

Terwijl Europa sliep
B. Bawer
de dreiging van de radicale islam

Beschrijving:
Toen Bruce Bawer in 1998 zijn geboorteland de Verenigde Staten verliet om naar Nederland te gaan dacht hij dat hij daarmee ook ontsnapte aan de greep van het religieuze fundamentalisme. Hij besefte al snel dat hij van de wal in de sloot was beland. In Amsterdam en later in Oslo, Kopenhagen, Parijs, Berlijn, Madrid en Stockholm - kwam Bawer grote, zich snel uitbreidende moslimenclaves tegen waarin vrouwen werden misbruikt, 'ongelovigen' belasterd, joden en homoseksuelen gediscrimineerd, barbaarse tradities (zoals eerwraak) regelmatig voorkwamen en de vrijheid van meningsuiting onder druk stond.

Even zorgwekkend was dat Bawer ontdekte dat het Europese establishment de politiek en de media deze praktijken stelselmatig negeerde en de radicale islamisten tegemoetkwam om de illusie van een multiculturele harmonie in stand te houden.

Bawer zag dat Europa in de greep was van een politieke correctheid die onafwendbaar op culturele zelfmoord afstevende.

De weinige publieke figuren die de radicale islam bekritiseerden en opkwamen voor liberale waarden werden systematisch uitgemaakt voor fascistische fanatici - iets wat mede geleid heeft tot de moorden op Pim Fortuyn en Theo van Gogh.

Terwijl Europa sliep met zijn intrigerende combinatie van opzienbarende reportages uit de eerste hand en ongezouten, scherpe analyses - is essentieel voor iedereen die zich zorgen maakt over de toekomst van Europa.


hoelahoep 30-11-07 @ 11:32


100% haram!


Jan de Slager 30-11-07 @ 11:34

@azijnseikerT 11:18
Ik snap de frustratie wel. Maar hij was daar helemaal niet om boeken te bespreken. Dat had er volgens mij meer mee te maken. Hij werd namelijk ook ongenadig afgekapt toen hij over Kluun wilde uitweiden.

Nonnes 30-11-07 @ 11:34

[b]@ Krijtstreep 30-11-07 @ 10:28[/b]
Geef je helemaal gelijk.
Linkse honden.

mr.Visser 30-11-07 @ 11:35

Bijna elke zaterdagmorgen luister ik naar de Tros Nieuwsshow om Martin Ros te beluisteren. Het boek Eurabie heeft hij met veel onderbrekingen door presentatrice Mieke van der Weij al eerder besproken. Iedere keer als hij nav een boek bepaalde opmerkingen tav Hitler of de islam maakt die niet welgevallig zijn, probeert die politiek hypercorrecte troela onmiddellijk zijn mond te snoeren. Datzelfde doet zij ook als ze Met het Oog op Morgen presenteert. En gisteren deden Pauw en Pauw dus hetzelfde trucje. Ik neem dan ook aan, dat Martin Ros er daarom uit wordt gegooid. Leve de vrijheid van meningsuiting.

Vigil 30-11-07 @ 11:35

@lvet 30-11-07 @ 10:58
dacht hetzelfde.

verfsmijter 30-11-07 @ 11:36

AdolfJoling 30-11-07 @ 11:23
En die overige 2%, die kicken op bestialiteit?

Zo jammer! 30-11-07 @ 11:37

Goeie ontwikkeling deze film. Daarmee geven we onze grenzen stevig aan. Ik ben niet tegen de islam maar waar ik wel van baal, is dat ze zich opstellen als toekomstige veroveraars van het Westen. We moeten allemaal moslim worden. En ik moet zeggen. Ze doen het goed. In de Benelux-landen hebben ze al minimaal 1.300.000 geloofsgenoten. In Frankrijk beloopt het aantal moslims circa 10% van de totale bevolking.
Ondanks het feit dat veel moslims in het westen een goedwillende, gematigde houding hebben, drukken de extremistische moslims al een flinke stempel op ons land. De Nederlandse overheid ziet de zogenoemde radicale islam als een potentiële bedreiging van de nationale veiligheid. Maar er gebeurd echter niets tastbaars om de beweging te beperken of te stoppen. Ik heb in een hoop Europese steden gewoond. In London is het al niet anders dan in Amsterdam. In Rome echter is het heel anders. In de tijd dat ik daar woonde zag ik een hoop vrouwen met hoofddoeken en mannen met jurken maar nauwelijks moslims. Romeinen waren naar mij, gastarbeider en buitenlander, altijd tolerant en vriendelijk. En ik had niet het idee dat de Romein nu minder tolerantie naar buitenlanders in het algemeen is dan een Nederlander. Ik denk echter dat ze toleranter zijn. En toch drukken moslims geen stempel op die samenleving. In Rome heb ik geleerd dat je heel toch een gastvrije stad kan zijn zonder te tolerant te zijn. In Rome hebben moslims weinig ruimte om een Islamitische stempel op de stad of samenleving te drukken. Gewoon omdat ze daar absoluut niet tolerant zijn naar andere geloven. En ik denk dat er niets mis mee is. Een rechtbank in Sudan heeft de Britse onderwijzers Gillian Gibbons veroordeeld tot vijftien dagen cel, omdat ze haar leerlingen had toegestaan een teddybeer de naam Mohammed te geven. Dat is dus ook een land wat wel openstaat voor buitenlanders maar niet tolerant is om eigen normen en waarden aan te passen.

Dat mag wat mij betreft ook weer in Nederland. Gewoon duidelijk een eigen culturele stempel drukken op je eigen samenleving. Misschien had Maxima wel gelijk door te zeggen dat we geen duidelijke identiteit hebben. Wat is nu echt Nederlands en waarin uiten we dat. Ja, tolerant zijn. Tolerant naar homoseksuelen maar helaas ook naar andere geloven en dominante culturen. Maar daarvan hebben we geleerd dat het onze eigen samenleving in gevaar kan brengen en instabiel maakt. Ik propageer niet dat we massaal met zwarte laarzen en bruine hemden de straat op moeten en tegen alles wat niet van ons is gaan scanderen. Maar een mooie eerste stap om onze eigen stempel weer op onze eigen cultuur te drukken is de invoering van Sinterklaas als nationale feestdag. Lekker een dag om allerlei Hollandse dingen te doen.


Sunnygirl 30-11-07 @ 11:38

Mwah zoals moslimmannen met elkaar omgaan is er sowieso sprake van homofilie als innige vriendschap tussen mannen onderling. Hier in Nederland zou je al snel voor nat versleten worden. Maar 'there is no such thing as homosexuality in Iran"

Als ik me niet vergis worden er een select gezelschap Groninger buttfucknichten reisjes Iran georganiseerd alwaar men de scene enigszins wil moderniseren en ontwikkelen. XTC, GHB en injectiespuiten mee. De ultieme kick is stoned en met aids besmet aan de galg te eindigen om aldaar nog een keer een laatste hoogtepunt te beleven.

Kan die homoscene nu gewoon niet eens haar bek houden en doorneuken?

Rabarberke 30-11-07 @ 11:38

Breaking NEWS:


Ehsan Jami gaat film maken over radicale islam:
www.telegraaf.nl...

wopper 30-11-07 @ 11:40

@wopper (e.a.)
Dezelfde waarnemingen, dezelfde mening toegedaan...alleen: is 'opvoeden' het antwoord?

Bertus Betonsloper 30-11-07 @ 11:41

www.telegraaf.nl...

.

De volgende film staat op stapel!

wopper 30-11-07 @ 11:41

test, wossup met GS?

wopper 30-11-07 @ 11:42

test bidi

Bertus Betonsloper 30-11-07 @ 11:43

Geert snapt niet helemaal hoe je het probleem moslims moet aanpakken. Als je minder invloed in je land wil van moslims moet je ze niet ophitsen. Je moet gewoon zorgen dat er weinig plek is voor stemples van andere culturen. Als paters en nonnen meer in je straatbeeld verschijnen, onderscheidt je je als man in jurk en vrouw met hoofddoek niet meer als moslim. Moslims maken een statement met hun afwijkende manier van kleden. En wij maken een statement dat we homotolerant zijn met een Gayparade. Maar dat is niet het hele jaar zichtbaar

Sunnygirl 30-11-07 @ 11:43

Ook nog gay? Ik dacht dat ie zich beperkte tot het uitwonen van 9 jarige meisje?

mokum 30-11-07 @ 11:43

@ redacsie,

scusi voor dubbele post, er is iets goed mis met uw servering.

wopper 30-11-07 @ 11:44

Binnenkort in onze straten: home.planet.nl...

Dutch_Holland 30-11-07 @ 11:45

@ Bertus Betonsloper 30-11-07 @ 11:41

Inderdaad, opvoeden en zelf zorgdragen dat we minder ruimte bieden voor Moslim invloeden!


Sunnygirl 30-11-07 @ 11:47

@ Bertus Betonsloper 30-11-07 @ 11:41


Opvoeden? Na zoveel decennia a/d soepsidietiet moeten zich zelf maar eens gaan opvoeden.

wopper 30-11-07 @ 11:49

@ Sunnygirl 11:38
Je beschrijft eigenlijk de essentie van Scheffers multiculturele drama, weet je nog? We zijn al jaaaaaren verder en toch niets opgeschoten.

Nonnes 30-11-07 @ 11:49

Vigil 30-11-07 @ 11:35
Mieke van der Weij is een kerel en heet eigenlijk Mike van der Weij en werk voor de AIVD, afd gedachtenpolitie.

Bigi Bana Boy 30-11-07 @ 11:49

@rokershoest 30-11-07 @ 10:39

er is maar een god en dat is Hugh Hefner !!!

kabelmodem 30-11-07 @ 11:50

Luister goed naar het interview met Mohammed Sini in Netwerk, onder stemmige muziek.

"Meneer Sini, hoe heilig is de Koran?"
"Ja, heiliger kan een object in de Islam zeg maar niet zijn. Dit is alles wat mensen zeg maar kunnen aangrijpen wat heilig is in. Je mag er zelfs niet met onreine handen aankomen ".
"Mag meneer Wilders aan de Koran komen?"
"Nee, laat staan verscheuren in een film.

De Netwerk journalist doet hier alsof moslims hier mogen uitmaken wat wel of niet mag. Daar hebben we nog altijd de wet voor.

Verder stelt Sini de woorden van Wilders gelijk aan gewelddadige reacties erop. Netwerk protesteert niet. "Mensen in elkaar slaan; dat is wat hij doet, en dan verbaal. Hij raakt mensen diep in hun ziel, en dat moet hij niet doen, en dat moeten wij niet willen in deze samenleving. En ik hoop dat de samenleving deze man isoleert en niet dat moslims als een hele bevolkingsgroep worden weggezet als onmensen".

Als er ergens groepen worden weggezet als onmensen is het wel in de Koran: Joden zijn apen en varkens. Maar onze Netwerker hoor je daar niet over.

"Als we niet uitkijken dan doen we wat in de tweede wereldoorlog met de joden is gebeurd. Langzamerhand lijkt het alsof er geen grenzen zijn voor het beledigen van deze groep."

Wat Sini zegt komt neer dat de hele holocaust niet erger was dan een belediging. Dit is erger dan negationisme, maar onze actualiteitenman in Hilversum keurt het blijkbaar goed.

Dit journalistieke gajes is het grootste uitschot van de hele planeet.


Mark d'Aviano 30-11-07 @ 11:52

Zo jammer! 30-11-07 @ 11:37

Ja. Alleen in Friesland geldt dat voor 20%.

AdolfJoling 30-11-07 @ 11:54

www.youtube.com...

masturberik 30-11-07 @ 11:56

wopper 30-11-07 @ 11:49
aanvulling op de vraag (die ik ook mijzelf stel): het opvoeden van Dhimmie's that is...(KudserverT!)

Bertus Betonsloper 30-11-07 @ 11:56

@ Mark d'Aviano 30-11-07 @ 11:52


Ik ben verbijsterd - en heb een gotsgruwelijke hekel aan dat woord.
Hoe is het mogelijk dat hier niet meteen met adequaat antwoord op gereaguurd wordt.
Onvoorstelbaar hoe diep de dhimmitude zich al ingevreten heeft.

wopper 30-11-07 @ 11:57

@ Bertus Betonsloper 30-11-07 @ 11:56

Okee. Alsof dat nog mogelijk is: zie comment van Mark 11:32 uur.

wopper 30-11-07 @ 11:59

Joh, over 40 jaar zijn al jullie kindjes islamiet. 't Is niet anders. Face it. Ons land is going down the drain.

Reflector 30-11-07 @ 11:59

Bearforce1 Mohammed!

Nondeju 30-11-07 @ 12:01

AdolfJoling 30-11-07 @ 11:54
Tis me weer helemaal duidelijk.
Heb je commentaar op homo's ben je zelf een homofiel. Als je vriendin haar doos scheert lijkt pedofelie je ook wel wat en als je van een hoop haar houdt woon je in Friesland, tussen de dieren.
En dat allemaal op een gemiddelde vrijdag. Hahaha.

Zo jammer! 30-11-07 @ 12:03

dapper

rioolguurder 30-11-07 @ 12:03

@mark d'aviano.. Is het dan de taak van de journalst om die meneer Sini erop te wijzen dat hij ongelijk heeft?

vette nerd 30-11-07 @ 12:04

sorry maar ik vind moslims niet bepaald gay waardig, gay's weten tenminste nog een bepaald aspect van liefde! en daarnaast kom ik zelden een lastige gay tegen! kan ik niet zeggen van die geitenneukers.

Mark. 30-11-07 @ 12:04

@BBB
Bedankt voor de informatie!

Vigil 30-11-07 @ 12:08

vette nerd 30-11-07 @ 12:04

Wat denk je zelf?

Hiet begon trouwens de journalist te vragen aan een moslim wat wij wel of niet mogen. Zo'n vraag moet hij stellen aan een wetsgeleerde.

En de journalist hoorde de argumenten van Wilders serieus te nemen, en voor te leggen aan Sini. In plaats daarvan mag Sini bewijzen dat Wilders ongelijk heeft met zijn stelling van de fascistische koran, door 1 lief regeltje uit de Donald Duck afdeling van het gruwelboek voor te lezen.

Mark d'Aviano 30-11-07 @ 12:10

Zijn we weer alu hoedjes aan het opzetten? Sooreh Hera lijkt mij een Persische kunstaners provoceert om te emanciperen. De Katholieke middeleeuwen en recenter, Hitler, Stalin, Mao, Polpot, Taliban en Iran zouden ons nu toch wel moeten hebbenn geleerd dat kleine groepen fanatici wanneer hun gedachten goed wordt gedoogd door de massa met geweld de macht kunnen grijpen en een hele volkstammen onderdrukken. Als op een provocatie met geweld gereageerd wordt, dan horen er alarm bellen af te gaan. Daar past geen angst voor escalatie, want angst voor geweld is het wapen van de toekomstige tirannie. Liever nu de ME een boekverbranding uit elkaar laten knuppelen, dan over 10 jaar onder een Shirah leven.

Fimbulvetr 30-11-07 @ 12:10

@Buutendieker 30-11-07 @ 10:42
Had het zelf niet beter kunnen duiden.
Heeft niets met kunst te maken, is erg goedkoop om op een dergelijke manier in de spotlights te willen komen.
Zinlose provocatie met verkeerde redenen.

verfsmijter 30-11-07 @ 12:13

@ Mark d'Aviano

Ik heb het niet gezien maar als Wilders zijn standpunt mag geven, en dat mag hij dagelijks op het journaal, in de krant en op teletekst (laat staan al die blogs in Nederland), dan mag Sini dat ook, en dan mag Netwerk daar een podium voor geven.

vette nerd 30-11-07 @ 12:15

wtf is (swt)?

Allochteen 30-11-07 @ 12:16

@bottehond 30-11-07 @ 11:07
Inderdaad een hoogtepuntje tijdens de voortbabbelende P & W uitzending. De presentatoren speelden na Ros' enthousiasme snel hun stoplap "De Zapservice" uit.
Martin Ros is een intelligente veellezer, die tijdens z'n boekbesprekingen ook altijd Neerlands soosjalisten weet te fileren. Af en toe zie je hem in het centrum van A'dam wandelen met z'n eeuwige plastic tasje met boeken.
.
Iig een prima idee voor de komende feestdagen, spread the word.

Zware Guy 30-11-07 @ 12:17

vette nerd 30-11-07 @ 12:15

Weet jij eigenlijk wel wat journalistiek is?

Kritiekloos "een podium geven" is meer iets van de zendtijd voor politieke partijen, of reclamespotjes.

Mark d'Aviano 30-11-07 @ 12:21

Piemelsex... Hmmm, als je je minaretje niet in je broek kunt houden dan jenk je dr m maar uit!

Drekneck 30-11-07 @ 12:22

Helemaal eens met dit soort initiatieven,.....moeten dr veel en veel meer van komen,.......en als het je als moslim niet bevalt is dat jouw probleem.
Dr zijn nog voldoende onhergbergzame gebieden waar je je kunt terug trekken.
Back to you're history,..zal 'k maar zeggen.....

@xel 30-11-07 @ 12:28

Dit komt never nooit in het museum, durven ze niet.....helaas.



Cynisch 30-11-07 @ 12:29

@Cynisch 30-11-07 @ 12:29
Hoort ook niet in een museum.
n.b. zijn kunstenaars nu ineens geen subsidievreters meer!

verfsmijter 30-11-07 @ 12:35

SWT= Subhanahu wa ta'ala (Arabisch: سبحانه و تعالى, geprezen en verheven is Hij) is een uitdrukking door moslims gebruikt na het horen, zeggen, schrijven van of een verwijzing naar de naam van de Arabische vertaling van het woord God, Allah, afgekort als swt of het Nederlandse gvH.

Het gebruik ervan is als zodanig terug te vinden in de Ahadith en in de Koran.

Een moslim kan ook Allah laten volgen door ta'ala, wat de Verhevene betekent, maar Hem doorgaans uitgebreider Allah subhanahu wa ta'ala noemen, veelal afgekort tot: Allah (swt). Een andere opvolger is 'Akbar', wat 'groot' betekent (vertaald: God is groot).

Bron: wikipedia

Reflector 30-11-07 @ 12:43

Reflector 30-11-07 @ 12:43
Goeddoeme... en ik maar denken dat 'swt' staat voor het geluid dat je maakt als je op de grond spuugt...

Bertus Betonsloper 30-11-07 @ 12:48

Mohammed heeft gisteren m'n fiets gestolen. Datie dood gaat.

troubleh 30-11-07 @ 12:53

@Joris
geen zorgen, ik heb ze gelezen hoor:
www.geenstijl.nl...

Bertus Betonsloper 30-11-07 @ 12:57

Iedereen die onzin praat zonder te weten wat ie zegt moet zn bek houden mensen!Als je niet meer weet over profeet Mohammed dan dat hij 'het met 15-jarige meisjes deed' moet vooral zn bek dicht houden!!Hij was getrouwd met een 15-jarige meisje.Vraag is aan de oudere Nederlanders om je heen op welke leeftijd zij zijn getrouwd sukkel, voordat je zo een opmerking plaats die nergens op slaat!In die tijd was het heel gewoon dat meisjes op die leeftijd trouwden, maar dat weet jij natuurlijk niet hè slimme??!!

ikweetwelbeter 30-11-07 @ 13:09

Geweldige clip. Dit zouden meer mensen moeten zien.

davidhasselhoff 30-11-07 @ 13:30

ikweetwelbeter 30-11-07 @ 13:09
Ik heb jarenlang in Islamitische landen gewoond, gewerkt en geleefd. En geloof me, de islam heeft een enorme interne strijd tussen 'modernisme' oftwel de islam in de 21ste eeuw in een moderne samenleving en 'traditionalisme'. Dit traditionalisme is gestoeld op een uitleg van de Koran, zoals die in de 8ste eeuw werd beleden door woestijnstammen. Oftwel, de geestelijken zijn de baas, die tevens politieke macht hebben. En doodsbenauwd zijn om die macht af te staan of over te dragen aan een democratisch gekozen regering. Daarom wordt al wat modern is vervloekt, geterroriseerd en een fatwa over uitgesproken.
Enige kritiek of vraagtekens bij een letterlijke tekst uit de Koran, de positie en mening van Mohammed of andere dogma's zijn onbespreekbaar. Niet omdat dit meer inzicht en volwassenheid van het geloof met zich mee zou brengen, maar omdat elke discussie een bijl aan de wortels van de macht van de geestelijken is. Inderdaad, een achterlijk zooitje dus. Maar gelukkig denken heel wat gematigde moslims er gelukkig anders over. Aan ons om die discussie los te maken, aan te wakkeren en moderne moslims te steunen in hun strijd om een ' verlichting' van de Islam.
Een ' Verlichting' die wij overigens hebben gehad na de Middeleeuwen, toen heksen verbranden na uitspraak van een kerkelijke rechtbank ook hier heel gewoon was.
Het filmpje laat precies zien (misschien iets provocerend, maar zonder provocatie geen grensverleggingen) waar de middeleeuwse Islam botst op de moderne samenleving. Niks bang worden voor een museumdirecteur, de middeleeuwse en achterlijke moslims moeten maar eens aanvaarden dat niet ZIJ de dienst uitmaken, dat de klok geen achthonderd jaar terug gedraaid kan worden en dat het NU de 21ste eeuw is. Er is geen andere keus dan wakker worden en met de verlichting binnen de Islam meegaan. De geschiedenis leert ons, dat verlichte stromingen het altijd winnen van behoudende en klokterugdraaiende stromingen.

fokkenmast 30-11-07 @ 13:31

ajaan dun uurste 30-11-07 @ 10:36
het voordeel van Polen tov Finnen is dat je hun vrouwen wel kunt neuken

Sancho Panza 30-11-07 @ 13:42

@fokkenmast 30-11-07 @ 13:31
Volledig mee eens, chapeau, geweldig genanceerd geformuleerd ook!

@ikweetwelbeter 30-11-07 @ 13:09
Om Voltaire maar eens te citeren: "Hoe abject uw mening ook is, ik zal uw recht verdedigen om hem te uiten".In een beschaving hoef je het niet eens met elkaar te zijn, je hoeft zelfs andermans mening niet te respecteren, maar je respecteert wel andermans eigendom en persoonlijke integriteit. Het feit dat u mij een sukkel vind, wil nog niet zeggen dat ik de autoos van uw buren en bibliotheken in de fik kan steken om mijn woede te uiten.


Fimbulvetr 30-11-07 @ 13:46

Ze is kunstenares dus ze kan het wel wachten, die fatwa en het onderduiken enzo. Die kunst gasten vreten over het algemeen toch geen donder uit.

Reverend Ray 30-11-07 @ 13:47

Een ding is duidelijk, de koude oorlog tegen de russen is afgelopen,
en is het een kwestie van tijd van waneer de warme oorlog tegen de uitwassen van de islam gaat beginnen, en van mij mag die oorlog
morgen uitbreken, want imo gaat de islam véél te ver met het denken
dat zij de baas in het westen zijn en zij ons gaan vertelen wat wel en niet
mag.
Ik heb het boek van bat ey'or niet gelezen, maar ik heb begrepen dat het gewoon om olie in ruil voor islam in europa gaat, en dat is in mijn ogen gewoon chantage, want we betalen geld voor de olie, en dat moet maar genoeg zijn. Verder is imo de olie van iedereen, en dat het dan in hun
grond zit is dan nog geen reden om ons ermee te gaan chanteren,
en daarom zou ik zeggen van je verkoopt ons die olie zonder dat we er de islam verplicht erbij moeten nemen, zo niet, gooien we een bom op jullie
proletenharses en PAKKEN we de olie gewoon AF!!!!!
Aan de andere kant denk ik dat het binnen 50 jaar afgelopen is met de islam in europa, want de olievoorraden zijn in het oosten behoorlijk op
aan het raken, en zijn landen als de VAE niet voor niets als een gek aan
het bouwen geslagen om zo hun inkomsten voor de toekomst in te
dekken, maar daarmee zulen ze hun invloed en macht niet mee overeind kunnen houden, want zodra hun olie op is, hebben we ze niet meer nodig,
en dan moet de islam heel snel hun eigen aan ons aanpassen, want hun vakantieoorden hebben we NIET nodig, dus komt er een tijd dat ze weer
in een tentje in de grote zankbak komen te zitten als ze niet heel snel
heel braaf gaan worden, want anders zal er geen tourist naar hun
landen trekken, en dan zitten ze zo weer waar ze 60 jaar geleden ook
zaten, en dat is in een tentje in de grote zankbak.
Leuk wetenswaardigheidje: In canada zit MEER olie in de grond dan in hele hele middenoosten bij elkaar, het is maar dat u het weet.


Ronnie D. 30-11-07 @ 14:08

@ajaan dun uurste 30-11-07 @ 10:36
Waarbij Martin Ros nog vermeldde bij het boek Eurabie: "Dit zal voor jullie ook zeer interessant zijn", haha.
.
Het politiek-correctivisme bakent inderdaad de eigen grenzen zorgvuldig af, de vraag of er teveel negerTs of baardmannen naar Nederland komen, wordt aan de beschaafde tafel van P & W nooit gesteld. De verloedering wordt met migratie uit de Derde Wereld zorgvuldig ingecalculeerd.

Zware Guy 30-11-07 @ 14:19

Sancho Panza 30-11-07 @ 13:42
Niet dat ik dat weet natuurlijk, maar er is een serie porneauxfilms waar Marokkaanse meiden geboned worden door een Hollandse boerenlul met hoofddoekjes en al. Ik geloof dat ze het zelf integratiesex noemen. Kent niemand die ? Ben ik weer de enige viespeuk hier ? Explosief materiaal vond ik destijds. Goed voor een flinke rel in Slotervaart als ze er daar lucht van krijgen.

Bigi Bana Boy 30-11-07 @ 14:55

ikweetwelbeter 30-11-07 @ 13:09

Uit de Hadith, Sahih 008, 3310
'A'isha reported: Allah's Apostle married me when I was six years old, and I was admitted to his house when I was nine years old.

Dit wordt in hetzelfde boek nog eens vijf keer bevestigd door getuigen. Ze mocht haar poppen meenemen, dan kon ze samen met haar echtgenoot met poppen spelen.

911 30-11-07 @ 14:57

Shalome 30-11-07 @ 11:16


Eurocraten zijn buitengewoon loyaal aan de droom van de EUSSR als SSuperstaat. Over de methode Monnet wordt ook nooit gesproken. De eerste keer bv. ik daar een politicus over hoorde was toen de Balk er over ging liegen omdat er over gepraat werd over het Internet. Lees maar wat het is:

blogger.xs4all.nl...

De feiten zoals door Bat Ye 'Or opgesomd worden bevestigd door Hans Jansen. Bovendien zie je dat de EAD volop bezig is om de noord afrikaansche landen te integreren binnen de EUSSR, die overigens van karakter gaat veranderen. Er ligt al een blauwdruk klaar met ringen op meer en minder afstand en inherente rechten en plichten. Lees en huiver. Een onmidbare site waar de islamfrage en de EUSSR- doctrine samenkomen.

eurabie.punt.nl...

bottehond 30-11-07 @ 15:27

wopper 30-11-07 @ 11:12


Jeroen Pauw is okay. Hij verdient het om kritisch gevolgd te worden, want hij heeft nog steeds enorme potentie. Hij heeft helaas zijn scherpe techniek ingeruild voor een permanent stonede dan wel onnozele blik. Die hoort eigenlijk niet bij de VARA thuis. Zoals gisteren duidelijk te zien was hobbelt hij braaf aangelijnd achter de wegbereiders van de deaudscultus aka VARA/ pvdI aan. Witteman is een slang, een nestbevuiler en een ingebeelde kosmopoliet. In feite is hij niet meer dan een afvallige katholiek die een nieuwe religie, die van de Maekbare Mensch, dient. Bovendien verdenk ik hem er eigenlijk van inmiddels een principeloze linkse zakkenvuller te zijn. Imho. Martin Ros pleegde een verzetsdaad. Gezien hoe hij dat boek plotseling in een flits op tafel kwakte? In mijn ogen is hij een held. Wie Bat Ye'Or aanprijst heeft guts en visie. Ik schat zijn intellectuele en morele integriteit heel wat hoger in dan de Gedankenpolizei bij de VARA.

bottehond 30-11-07 @ 15:35

bottehond 30-11-07 @ 15:27
Ik ken dat boek van Bat Ye'Or niet, maar is die knaap jeauds ?
Niet dat het daarmee direkt zijn standpunten ondergraaft maar zoiets is uiteraard wel van belang te weten. Hij zou immers zijn eigen agenda kunnen hebben.

Bigi Bana Boy 30-11-07 @ 15:38

fokkenmast 30-11-07 @ 13:31
Je zegt: "enige kritiek of vraagtekens bij een letterlijke tekst uit de Koran, de positie en mening van Mohammed of andere dogma's zijn onbespreekbaar. (...) Maar gelukkig denken heel wat gematigde moslims er gelukkig anders over."

Ik zit nu in Maleisie, maar ik moet echt goed zoeken naar die gematigde moslims. Misschien dat ze in Europa zitten. Ik zoek en zoek, maar ik zie hier geen strijd om Verlichting in de islam; integendeel - ik zie veel slachtoffergedrag. Maleisische moslims zijn relaxte lui en er zijn geen bommen, dat is waar, maar ook met hen kun je als niet-gelovige beter niet over de koran beginnen. Dan hebben ze het over het enige zuivere woord van God, en over de rest van de wereld die dat weigert te erkennen. Over wetenschappelijke bewijzen voor de eeuwige waarheid van hun boek. Over wetten die gemaakt zijn 'door mensen' en die minderwaardig zijn aan de onveranderlijke wetten van de Sharia. Over mensen in het westen die de profeet beledigen, over ongelovigen die naar de hel gaan, over Joden. Kritiek van moslims op de koran en op de positie mening van de profeet bestaat gewoon niet.
Ik heb tot nu toe 1 ex-moslim gevonden die wel zulke kritiek had, en ik heb moeten zweren dat niet verder te zullen vertellen. De tendens in Maleisie is een striktere interpretatie van de koranwet, en minder rechten voor andere rassen en geloven. Maleisie is modern vanwege de Chinezen (30% van de bevolking), niet vanwege de moslims. Zolang je over andere onderwerpen praat, zijn de moslims hier wel superrelaxed. Ze hebben zelfs humor. Maar relaxed betekent nog niet gematigd.

911 30-11-07 @ 15:39

@ wopperT


Scusi
eurabie.punt.nl...



@ Bigi Bana Boy

Jeaudsch as they come. Maar wel een dame. Eigen agenda? Nope: lees de andere link maar die net postte, artikel van Fjordman.

bottehond 30-11-07 @ 15:44

@ Bigi Bana Boy


Lees dit maar, dan wordt het al weer wat begrijpelijker. Bat Ye 'Or is trouwens een oude dame. hans Jansen heeft bevestigd wat ze stelt. Maar goed: ik bedoelde dus dit artikel:


@ wopperT

Scusi. Het ging om dit artikel:
eurabie.punt.nl...

bottehond 30-11-07 @ 15:47

@ bottehond 30-11-07 @ 15:44

Van wie is die site van eurabie, botte? post je daar eauk?
Interessante stuff.
Tja, ik heb 'trotse pauw' nooit zo zien zitten. Hij mot zelf weten wat ie doet natuurlijk, hij zal best een goed interviewer zijn, ik zie niets in die man, hij doet niets om dé kwesties aan de orde te stellen. Van bakra witselman gruw ik.

.

OT/
Op LGF wordt nog steeds gezeken over de Euro trolls, hehehe..

wopper 30-11-07 @ 15:52

wopper 30-11-07 @ 15:52


Blijven lastigvallen. Hersens prikkelen. De staat van de States is deplorabel. Ongeloofelijk politiek correct en ze onderschatten de deaudscultus met hun typisch amerika über alles kan elke uitdaging aan. Onnozelaars.

bottehond 30-11-07 @ 16:14

bottehond 30-11-07 @ 16:14
Begin vorige eeuw werd gekenmerkt door non-conformisme. De grootste geesten verrezen omdat men dogma's durfde aan te boren. Grote geesten durfden overigens ook hun eigen theorieën later weer te herdefiniëren. Einstein zei al: de mens is als een fiets, je moet de vaart erin houden om in evenwicht te blijven.
Zie nu zowel bij regeringen als bij deaudscultur-aanhangers de stilstand. Ze durven niks nieuws noch oude overtuigingen in de steek te laten. Het zijn geesten met een molensteen. En dat regeert ons van boven en belaagt ons van onderen. Kloterigste sandwich uit de 21ste eeuw, wat ik je brom, en wij zijn het deplorabele beleg.

Shalome 30-11-07 @ 16:22

@Bigi Bana Boy 30-11-07 @ 14:55,
de enige viespeuk hier?
Haha, nee hoor, zeker niet.

vander F 30-11-07 @ 16:34

hehe links heeft het moslim-bashen ook ontdekt

Patrick Zweedsey 30-11-07 @ 16:40

gewoon doorgaan. je moet je niet bang laten maken (terrorisme) want anders geef je terrorisme een kans


Jopie Peerhoofd 30-11-07 @ 16:59

Hele mooie vrouw, hele mooie kunst. Echt indrukwekkend (beiden).

soorehhera.com...

bottehond 30-11-07 @ 19:45

Linkje = stuk (misschien te vaak aangeroepen?) Misschien overnemen op Dumpert?

Vitaly Chernobyl 30-11-07 @ 19:50

Ik wil filmpje.

zwart 30-11-07 @ 20:51

makkelijke manier om beroemd te worden deze tijd

server45 30-11-07 @ 21:59

Another great piece of literature brought to you by: Fleishbaum, also known as your gay muslim friend. Keep that motor oil running from your hair Fleish... a real cool gay look! haha...

undutchable 01-12-07 @ 00:00

Is dit weer zo'n fantastische Rutger bijdrage?

Ben Kramer 01-12-07 @ 11:54

testing one two

Ronnie D. 01-12-07 @ 14:45

(s)test(/s)

Ronnie D. 01-12-07 @ 14:46

[s]test[/s]

Ronnie D. 01-12-07 @ 14:46

testing

Ronnie D. 01-12-07 @ 14:46

testing one two

Ronnie D. 01-12-07 @ 14:47


RSS
Goodies
Over GS
Tips
Links
ik_wil_spam@geenstijl.nl Laatste dumpsNieuwNieuws25-12 Topmodel zont topless
25-12 Smokkelt Amy drugs?
25-12 Turkije doodt honderden Koerden
25-12 Kate Moss spant zaak aan
25-12 Kirgizië: Kerstman woont bij ons
25-12 Everzwijn gewild op het kerstmenu
25-12 Paus: geef wereld vrede
25-12 Duitsers drinken steeds minder bier
25-12 Brand Arnemuiden door oververhit snoer
25-12 Dief valt in slaap bij inbraak
Meer nieuws



Gamert - Nieuws24-12 Link’s Crowssbow Training + Zapper
21-12 Devil May Cry 4 - PS3 Vs. Xbox 360
21-12 VC Vrijdag
21-12 BurnGround Paradise
19-12 BurnSound Paradise
19-12 Duke Nukem Forever trailert
19-12 Wii knalt Xbox360 voorbij
19-12 Jerry Bruckheimer de gamedeveloper
18-12 Ps3 is 't baasje
18-12 E3 terug naar L.A.

Meer nieuws

Stijlloze KlassiekersDe Huisregels!
Reaguren is leuk, alleen is dit aan een aantal regels gebonden. Wie meent zich hier niet aan te hoeven houden, krijgt te maken met Joris en zijn hulpklazen.

Podcast
Gratis stijlloze podcast met alle meuk die we via dumpert.nl doorkrijgen! Bovenstaande link natuurlijk alleen gebruiken met een speciale podcastlezer.

Revolutie!
Een beknopte samenvatting hoe volgens ons de wereld er uit moet komen te zien. Ofwel wapengekletter en veel roze. Op naar wereldheerschappij!

Filmpje Jack & Jomanda
En Jomanda zegt slechts: "ik krijg het getal tien door, het getal tien ... En dan ga jij mij excuses aanbieden. TIEN jack, het getal TIEN en mensen weten je ware aard."

Overzicht feauteauf*cks
Stijlloze creaties, betreffende een actueel onderwerp, kunnen hierrr worden geupload. Niet zelden halen de inzendingen de media. Oh ja, feauteau schrijf je zeau!

Nekschot
Niet doen! Ofwel iemand bedreigen met een virtueel neqschot is niet toegestaan volgens onze huisregels. Mensen kunnen het namelijk als bedreigend ervaren.

Geenstijl Chips!
Een stukje karton, bewerkt met kruiden en chemicaliën zodat je hersens denken dat je het lekker vindt. Gelukkig wordt het niet meer onder onze naam verkocht.

Een typische (V)MBO-schooldag
Leraar zijn, is geen pretje. De leerlingen worden steeds mondiger, willen overal met je over in discussie en als het ze niet bevalt, kun je mee naar de conrector...

Rapper Awa maakt mp3
Wat doe je als je liefdesverdriet hebt? Inderdaad, je steekt je vriendin in brand en maakt daarover een liedje. "Het deed mij meer pijn dan jou..."

Met de Enzo over 's heerenwegen
Met een Ferarri Enzo ter waarde van een kapitale villa door een binnenstad en over 's heerenwegen. Ook de Lamborghini Murciélago wordt uitgebreid 'getest'...

Sacha de Boer doet GeenStijl
Ze is de natte droom van menig GS-bezoeker. We hebben het dan over Sacha de Boer. En laat GeenStijl nou te gast zijn geweest bij Sacha in het acht uur journaal...

Case Wereldheerschappij
In ons streven naar wereldheerschappij krijgen wij de hulp van bezoekers. Tsjek dat plan over het creëren van chaos, gebruik van media en de inzet van een vliegdekschip.

Hakbar, Hallal Hakbar!
Hakbar, het is een gevleugelde kreet geworden onder de moslimstrijders. Kijk ze eens verbaasd zijn wanneer een aanslag lukt. U wilt hem als ringtone? Hierrr...

Stem het kabinet weg!
1 april kikker in je bil! GeenStijl zou 6 bussen naar Den Haag sturen om het kabinet omver te schoffelen. De politiek en de media stonden op hun achterste benen...

GeenStijl stelt Kamervragen
Ja sinds de komst van GeenStijl hebben politici er een dagtaak bij. Regelmatig zorgden wij voor Kamervragen. Met name Piet Hein en Johan waren het slachtoffer...

Wat is GS nou eigenlijk?
Vaak wordt ons gevraagd wat GeenStijl nu eigenlijk is en waar wij voor staan. Lees je maar in! Geen tijd om bij te lezen. Kijk dan gewoon even de plaatjes...

Liquideren doe je zeau!
November 2005 is een liquidatiemaand. Vervelend voor de slachtoffers, maar best handig wanneer GS-bezoekers er met hun neus bovenop staan...

De Mo B. AudioF*ck
Mohammed Bouyeri blijkt niet alleen handig in het hanteren van messen, meneer is ook nog eens een begenadigd Deejay. Laat je horen...

GeenStijl carbid-team
Strijkers zijn voor bReEzAh's, GeenStijl heeft gewoon een eigen carbid-team. Vuur en explosies, we kunnen er goedverdegoedver niet genoeg van krijgen!

Donner AudioF*ck
Ook minister Donner werd ge-audio-f*cked. De beste inzendingen werden door Giel op 3FM bekend gemaakt. Klik hierrr voor de Donner ringtones...

Paris Hilton in Cancun
Je kunt zeggen over haar wat je wil, maar iedereen lult over het omhoog gevallen hotelsletje. Toevallig of niet, maar GeenStijl kwam haar tegen in Mexico...

Kane boos op GeenStijl
Wat was Dinand boos op ons. En dat alleen maar omdat wij vraagtekens zetten bij de deal met Rizla. Ofwel: we zijn tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend.

GeenStijl in Quote-challenge
GeenStijl houdt van mooie auto's. Dus reden wij met een eigen team de Quote-Challenge. Beetje jammer dat een paar Italianen niet tegen hun verlies konden...

Inburgert u even mee?
De GeenStijl Nationale Inburgeringscursus. Niet voor mietjes. Ofwel: wie hier slaagt, gaat het redden. Jawel, de maatschappij, dat zijn wij!
Stijlloze Poll
Reaguurder van het Jaar?
De God van Empel
Sjaakdeslinksesul
Teen
Herman Flipsen
Superjan
LibertasSimplex
Koerbagh
Bottehond
Van Frikschoten
Elisabeth2
Behanger
fuckje





Stijlloze bezoekers72598 leden.
2115 stijllozen






Zoek Home
Archief
Tips
Over GS
Geenstijl.TV
Goodies
Dump